مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 12:262018-07-12بين الملل

عفو بین الملل: امارات دست از بازداشت خودسرانه و شکنجه یمنی ها بردارد


سازمان عفو بین الملل با انتشار گزارشی جدید بار دیگر امارات را ناقض فاحش حقوق بشر در زندان های سری امارات در جنوب یمن دانست و خواهان تحقیق درباره شکنجه یمنی ها به دست نیروهای اماراتی شد.

- به نقل از گزارش عفو بین الملل آورده است: ده ها نفر از سوی نیروهای طرفدار ابوظبی در جنوب یمن هدف بازداشت های خودسرانه و شکنجه قرار گرفتند.

در گزارش عفو بین الملل از امارات خواسته شده ضمن قطع مشارکت خود در نقض حقوق یمنی ها روند سریع و فعال تحقیق درباره آن را آغاز کند.

سازمان عفو بین الملل قریب به یک سال پیش هم از احتمال وجود زندان های سری در مناطق جنوبی یمن و جان باختن برخی از بازداشتی های آن در زیر شکنجه نیروهای وابسته به امارات خبر داده بود.

عفو بین الملل تاکید کرد که بر اساس تحقیقات این سازمان، نیروهای دولتی جنوب یمن و اماراتی هایی که آنها را آموزش می دهند در فاصله بین مارس 2016 تا مه 2018 51 نفر را بازداشت کردند که از 19 نفر آنها هیچ خبر و اثری نیست.

تیرانا حسن ، مدیر برنامه واکنش بحران در سازمان عفو بین الملل گفت: خانواده های این بازداشتی ها پس از بازداشت خودسرانه نزدیکانشان به دست نیروهای تحت حمایت امارات در کابوسی ناتمام به سر می برند.

آزارهای جنسی بازداشتی های یمنی در آستانه گزارش حقوقی عفو بین الملل سازمان ملل اعلام کرد که بر اساس اسناد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل: امارات دست از بازداشت خودسرانه و شکنجه یمنی ها بردارد

عفو بین الملل: امارات دست از بازداشت خودسرانه و شکنجه یمنی ها بردارد