مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 11:562018-07-12اقتصادي

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در انتظار عبور از مشکلات زیست محیطی


طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در سال 1390 به تصویب هیأت دولت رسید ولی با گذشت حدود 7 سال به دلیل مشکلات محیط زیستی بلاتکلیف مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در سال 90 توسط دولت تصویب و به این شهرستان ابلاغ شد.

اما  این طرح که توسط موسسه آبادانی دیار سربداران در بخش خصوصی در حال پیگیری است پس از 7 سال به دلیل مشکلات زیست محیطی هنوز در مرحله واگذاری زمین باقی مانده و تاکنون حتی زمینی برای شروع کار به این پروژه اختصاص نیافته است.

عدم وجود عزم ملی در مجموعه مدیریت شهری سبزوار برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به آخرین پیگیری های خود در خصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان، گفت: طی نشستی که چندی پیش با وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، در خصوص مشکل زیست محیطی این طرح گفت وگو شد و دستور واگذاری زمین از سوی این مقام مسؤول صادر شد.

حسین مقصودی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در سبزوار اظهار کرد: موضوع منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در مجلس هشتم به تصویب رسید ولی به دلیل سهل انگاری دولت دهم و دولت جدید و نداشتن توجه عملی و باور به مصوبات قانونی مجلس، این پروژه تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در انتظار عبور از مشکلات زیست محیطی

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در انتظار عبور از مشکلات زیست محیطی