مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 11:102018-07-12سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری میان ایسنا و خبرگزاری روسی


قرارداد تفاهم همکاری رسانه ای میان خبرگزاری روسی اسپوتنیک و ایسنا امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این قرارداد همکاری میان مسؤولان خبرگزاری اسپوتنیک و هیات رسانه ای روسی با حضور الکسی ولین، معاون وزیر توسعه دیجیتال مخابرات و ارتباطات جمعی فدراسیون روسیه، و علی متقیان، مدیرعامل ایسنا، شب گذشته (20 تیرماه) در کشورمان امضا شد.

در این قرارداد دو طرف ضمن تاکید بر گسترش همکاری های رسانه ای، امضای این قرارداد مشترک را زمینه ساز گسترش روزافزون تبادلات خبری و رسانه ای بین دو طرف دانستند.

همچنین ابراز امیدواری کردند با هم افزایی بیشتر این امکان فراهم شود تا روابط میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدراتیو روسیه بیش از پیش تقویت شود.

علی متقیان، مدیرعامل ایسنا و عضو اتحادیه رسانه ای ایران و روسیه در این دیدار با ارائه پیشنهاداتی برای عملیاتی شدن فعالیت اتحادیه رسانه ای دو طرف، این امر را زمینه ساز تقویت روابط دوجانبه و شکل گیری جبهه جدیدی در برابر هژمونی رسانه ای غرب دانست.

بر اساس قرارداد همکاری که میان ایسنا و اسپوتنیک امضا شد، دو طرف بر همکاری خبری، انجام کارهای مشترک رسانه ای، تبادل خبر و خبرنگار و استفاده از امکانات طرف مقابل برای تهیه محتوای رسانه ای تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری میان ایسنا و خبرگزاری روسی

امضای تفاهم نامه همکاری میان ایسنا و خبرگزاری روسی