مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 10:562018-07-12پزشكي

رییس جمعیت هلال احمر: آموزش به حجاج کیفیت مناسک حج را افزایش می دهد


رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پژوهش در حج باید جدی گرفته شود، گفت: این مسئله کاهش مصرف دارو در ایام حج و افزایش کیفیت مراسم و ارائه خدمات را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس"، علی اصغر پیوندی در همایش تیم های بهداشتی و درمانی جمعیت هلال احمر در حج 97 که با حضور پزشکان مجموعه ها و کادر بیمارستانی برگزار شد، اظهارداشت: هلال احمر به دلیل وظیفه خود تلاش کرده در همه مشکلات در کنار مردم باشد و ارتقاء سلامت و حفظ کرامت انسان ها از مسئولیت های دیگر این جمعیت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بهداشت و درمان ایرانیان خارج از کشور نیز براساس اساسنامه هلال احمر به این جمعیت واگذار شده است، ادامه داد: در ارائه خدمات به حجاج، دانش و تجربه پزشکان و تیم های بهداشتی مورد توجه قرار گرفته و فناوری اطلاعات و ارتباط نزدیک با دیگر ارگان ها نیز از دیگر اصول مهم به شمار می رود.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه حج عملیاتی دسته جمعی به شمار می رود، یاد آورشد: هیأت پزشکی هلال احمر خود را خدمت گذار سایر ارگان ها می داند و هدف ما برگزاری حجی با کیفیت بالا و حفظ سلامت حجاج همچنین افزایش رضایتمندی آنها است.

پیوندی گفت: نجات جان انسان مقدس است و در هر شرایط و موقعیتی برای هلال احمر مد نظر قرار دارد که البته مقدس ترین کارکرد هلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمعیت هلال احمر: آموزش به حجاج کیفیت مناسک حج را افزایش می دهد

رییس جمعیت هلال احمر: آموزش به حجاج کیفیت مناسک حج را افزایش می دهد