مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 10:562018-07-12سياسي

ضرورت حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری/ سال 2018 برای همدان تاریخی است


نائب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با توجه به قابلیت های استان در حوزه اشتغال بخش گردشگری و صنایع دستی باید از سرمایه گذاران این حوزه به صورت جدی حمایت کرد و اگر موانعی برای به بار نشستن سرمایه آنها هست، - این موانع را رفع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از هتل کتیبه و هتل امیران که هر دو به تازگی بهره برداری شده است، اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذار، ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد با هدف افزایش تأسیسات اقامتی برای حوزه گردشگری همدان حیاتی است.

وی تصریح کرد: حمایت از طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی به ویژه در امور گردشگری وظیفه دستگاه های اجرایی استان و ضرورت برنامه ریزی های لازم برای استفاده حداکثری از آن در اولویت است چرا که با این مهم راه ها در حوزه توسعه گردشگری همدان هموار خواهد شد.

نائب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به این مهم که صنعت گردشگری می تواند نقش به سزایی در رونق اقتصادی همدان داشته باشد، گفت: در حال حاضر افزوده شدن هتل کتیبه و دو هتل امیران 1 و 2 به چرخه اقامتی استان همدان یک فرصت بی بدیل برای کسب درآمد است.

وی اظهار کرد: با توجه به قابلیت های استان در حوزه اشتغال بخش گردشگری و صنایع دستی باید از سرمایه گذاران این حوزه به صورت جدی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری/ سال 2018 برای همدان تاریخی است

ضرورت حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری/ سال 2018 برای همدان تاریخی است