مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 16:062018-07-11پزشكي

گردهمایی مدیران فناوری دانشگاه های علوم پزشکی خاتمه یافت


گردهمایی مدیران و روسای مراکز رشد دانشگاه های علوم پزشکی با ارائه آیین نامه ها و گزارش عملکرد حوزه فناوری دانشگاه ها پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین قسمت از برنامه گردهمایی مدیران فناوری و روسای مراکز رشد فناوری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی که ظهر امروز در سالن همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با سخنرانی علیزاده، رییس گروه برنامه ریزی و سیاستگذاری فناوری سلامت درباره فرآیند ها و آیین نامه های فناوری وزارت بهداشت آغاز شد و در آن بین مدیران مراکز رشد دانشگاه استان ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پس از آن با حضور مدیران صندوق های وزارت بهداشت و نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی، پنلی درباره نحوه حمایت مالی از پروژه های فناورانه ارائه شد تا سوالات و برخی ابهامات مراکز رشد درخصوص حمایت ها و تضامین سرمایه گذاری صندوق ها برطرف شود.

قسمت سوم برنامه به ارائه گزارش عملکرد حوزه فناوری و مراکز رشد دانشگاه ها بر مبنای سامانه ارزشیابی فناوری وزارت بهداشت از سوی سیدی مسئول واحد ارزشیابی فناوری دانشگاه ها اختصاص داشت.

همچنین در این قسمت مهروی، مسئول واحد مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری برنامه ها و فعالیت های حمایت از مالکیت فکری و ثبت اختراع را توضیح داد و در نهایت گردهمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مدیران فناوری دانشگاه های علوم پزشکی خاتمه یافت

گردهمایی مدیران فناوری دانشگاه های علوم پزشکی خاتمه یافت