مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 09:502018-07-11سياسي

جزییات برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد


مشاور عالی سازمان سنجش سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه اطلاعیه مربوط به جزییات مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 97 امروز منتشر می شود، - گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه 28 و جمعه 29 تیرماه برگزار خواهد شد.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای منتخبین المپیاد متمرکز و نیمه متمرکز در روزهای پنجشنبه 28 و جمعه 29 تیر 97 در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون­ های المپیاد فوق از روز یکشنبه 24 تیرماه در دسترس داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند تا روز سه شنبه 26 تیر به صورت اینترنتی و از طریق سایت واحد المپیاد دانشجویی کشور به نشانی http://Olympiad.

sanjesh.

org کارت خود را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: برنامه آزمون ­ها، آدرس خوابگاه ها و اسامی منتخبین المپیاد از طریق سایت فوق در اختیار داوطلبان قرار گرفته است و اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص جزییات این المپیاد امروز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

جزییات برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد