مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1397 ساعت 16:202018-07-10دانش

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به مهلت یک روزه انتخاب رشته محل و ویرایش چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی گفت: این مهلت از امروز آغاز شده و تا فردا چهارشنبه 20 تیر ادامه دارد.

- دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اضافه شدن دانشگاه علوم پزشکی جهرم در رشته کودکان و تماس های داوطلبان، زمان انتخاب رشته محل و ویرایش از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه 19 تیرماه آغاز شده تا فردا چهارشنبه 20 تیرماه ساعت 24 ادامه دارد.

وی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پذیرش دستیار تخصصی مجاز به انتخاب رشته محل شده اند می توانند تا ساعت 24 فردا با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و پزشکی به آدرس www.

sanjeshp.

ir نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در این دوره از آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تعداد 7 هزار و 619 نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند گفت: در این آزمون داوطلبانی که حداقل 150 نمره کسب کرده اند، مجاز به انتخاب رشته هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهل و پنجمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با حضور 14 هزار و 396 نفر روز 6 اردیبهشت ماه 1397 برگزار شد و در این دوره از آزمون 12 هزار و 139 نفر در جلسه حاضر بودند که از این تعداد 5 هزار و 440


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری