مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1397 ساعت 07:152018-07-07اقتصادي

شهری که جنگل و دریایش رها شده است


زمینی در ضلع جنوبی شهر نوشهر در قالب پارک جنگلی در دوره سوم شورا را درنظر گرفتیم و ایجاد پارک جنگلی مورد تصویب قرار گرفت و زمین از منابع طبیعی تملک و حتی سرویس های عمومی برای آن در نظرگرفته شد اما در دوره های بعدی شهرداران به سمت .

- شهردار اسبق نوشهر گفت: زمینی در ضلع جنوبی شهر نوشهر در قالب پارک جنگلی در دوره سوم شورا را درنظر گرفتیم و ایجاد پارک جنگلی مورد تصویب قرار گرفت و زمین از منابع طبیعی تملک و حتی سرویس های عمومی برای آن در نظرگرفته شد اما در دوره های بعدی شهرداران به سمت این پروژه بزرگ نرفتند و  این طرح راکد ماند.

شهردار سابق نوشهر که در حال حاضر به عنوان شهردار رودسر استان گیلان فعالیت دارد به خبرنگار ایسنا می گوید: از بدو کار در سال 86 با وجود این که توریستی بودن یکی از فاکتورهای مهم نوشهر بود در عملکرد توریست بسیار مطالعه شد و نخستین گام در این مقوله ساماندهی مجموعه سیترا بوده است.

وی اضافه می کند: در حال حاضر"سیترا" یکی از مجموعه های بزرگ تفریحی، توریستی شمال کشور محسوب می شود و به عنوان یک منطقه نمونه گردشگری به ثبت رسیده است.

علی امانی با اشاره به همراهی خوب اعضای شورای دوره سوم نوشهر در زمان تصدی وی به عنوان شهردار نوشهر یادآور می شود: امروز مجموعه سیترا را که به عنوان مرکز تجمع توریست تعریف شده است، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری که جنگل و دریایش رها شده است

شهری که جنگل و دریایش رها شده است