مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1397 ساعت 11:062018-07-05سياسي

اصلاح طلبان و بحران اخلاق قدرت


امروز عقل سیاسی اقتضا می کند همان دولتی که سیاست هایش در ایجاد چنین عواقبی نقش داشته است، مسؤولانه رفتار و برای خروج از این وضعیت تدبیر و عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، رضا صابر طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: یکم- هفته گذشته حسین موسویان از حواریون و اعضای حلقه یک حسن روحانی در مصاحبه ای پیشنهاد استعفای دولت و رییس جمهور را مطرح کرد.

این پیشنهاد عجیب در شرایطی مطرح شد که فرامتن آن القای وجود یک بن بست در کشور و پاس گل به بال دیگری از جریان تندرو داخلی برای القای این ادعا بود که دیگر کاری از دست دولت ساخته نیست؛ از جمله واکنش ها به پیشنهاد مشکوک استعفا، یادداشت اخیر حمیدرضا جلایی پور از اعضای اصلی اردوگاه اصلاحات بود.

جلایی پور در نوشته خود ضمن تخطئه ظاهری موسویان و پیشنهاد او، در عمل همان خط مفهومی را برجسته و تلاش کرد تصویری مسلوب الاراده و فاقد قدرت از دولت به نمایش بگذارد و در مقابل مجموعه های وابسته به رهبری را برخوردار از قدرت متمرکز، عامل رفتار های بی قاعده و در نتیجه مسؤول وضع کنونی بنمایاند تا در نهایت بتواند اینگونه نتیجه بگیرد که وضع موجود محصول سیاست های دولت و حسن روحانی نیست.

دوم- مفهوم و منطق یادداشت جلایی پور حکایت از یک بحران عمیق اخلاقی در جریان اصلاحات دارد؛ نسبت این جریان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان و بحران اخلاق قدرت

اصلاح طلبان و بحران اخلاق قدرت