مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1397 ساعت 11:062018-07-05بين الملل

کسی اجازه مذاکره با آمریکایی ها را ندارد/ پولدارهای ایران عاشق گرانی هستند


احتمال مذاکره مجدد با آمریکا، نقش پولدارها در گرانی های اخیر، غافل گیری شرکت برق در خاموشی ها و رکوردشکنی اصفهانی ها در مصرف بنزین را در گشت و گذار روزانه فارس در لابه لای روزنامه های استان اصفهان بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روزنامه های اصفهانی خوانش های مختلفی را از اوضاع روز کشور ارائه می کنند، آن چه در ادامه می خوانید انعکاس اخبار و تحلیل ها در روز پنج شنبه 14 تیرماه و نقل آن ها برای مخاطبان است.

روزنامه زاینده رود در صفحه نخست خود تیتر لطفا خبر بدهید! را انتخاب کرده است و به قطعی برق و بی برنامگی در قطعی برق اعتراض کرده است.

امیرعلی مرآتی نوشته است که هرچند باید مدیریت درستی انجام می شد تا از قطعی برق و خاموشی در روزهای بسیار گرم سال جلوگیری شود و با وجود اعلام دیرهنگام زمان بندی خاموشی در اصفهان، اما همچنان قطعی برق خارج از برنامه اعلام شده انجام می شود تا مردم در خانه هایی که عایق هم نیست، دمایی که قرار است به بیش از 50 درجه هم برسد را تحمل کنند.

نگارنده، این موضوع را مصداق نقض حقوق شهروندی دانسته است و نوشته است: بدون شک قطعی برق مشکلاتی را برای همه مردم به وجود می آورد و این حق همه مردم است که برق در زمان و مکانی که از پیش اعلام شده است قطع شود نه به هر دلیل و منطق دیگری! فارس: پس از اعلام خبر جیره بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی اجازه مذاکره با آمریکایی ها را ندارد/ پولدارهای ایران عاشق گرانی هستند

کسی اجازه مذاکره با آمریکایی ها را ندارد/ پولدارهای ایران عاشق گرانی هستند