مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1397 ساعت 12:562018-07-03ورزشي

رحیمی خبر داد؛ ثبت نام 36 ورزشکار برای حضور در بازی های المپیک جوانان


سرپرت کاروان ایران در بازی های المپیک جوانان بوینس آیرس از ثبت نام 36 ورزشکار برای شرکت در این مسابقات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس از ثبت نام نهایی 36 ورزشکار برای حضور در این بازیها خبر داد.

اصغر رحیمی  سرپرست کاروان ورزشی کشورمان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس ضمن اعلام  این مطلب افزود: ستاد برگزاری بازیهای المپیک مراحل مختلف ثبت نام و پیگیری امور مربوط به کشورها را کاملا دیجیتال و الکترونیکی کرده بصورتی که نشست های هماهنگی مسئولین کاروانهای مختلف با مسئولین این ستاد نیز بصورت آنلاین و تصویری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا شب گذشته ثبت نام 36 نفر از ورزشکارانی که تا کنون موفق به کسب سهمیه المپیک جوانان شده اند بصورت ویدئو کنفرانس و مکالمه تصویری بین کادر سرپرستی ایران و ستاد برگزاری بازیهای آرژانتین انجام شد.

رحیمی با تاکید بر اینکه این نشست به نوعی نشست ماقبل نهایی ثبت نام کاروان بوده اظهار داشت: ما در نشست شب گذشته موضوع اسکان، امنیت و حمل و نقل اعضای کاروان را هم پیگیری کردیم و فقط یک جلسه دیگر که آن هم بصورت ویدئو کنفرانس خواهد بود طی یک ماه آینده برگزار می شود و اعزام کاروان ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی خبر داد؛ ثبت نام 36 ورزشکار برای حضور در بازی های المپیک جوانان

رحیمی خبر داد؛ ثبت نام 36 ورزشکار برای حضور در بازی های المپیک جوانان