مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1397 ساعت 09:462018-07-03اجتماعي

20 سال بلاتکلیفی برای 100 متر جاده و وعده هایی که برای مردم راه نشد


مردم روستای سورک در بخش هزارجریب نکا در بین مشکلات فراوانی که با آن دست به گریبان هستند و موجب شده است که زندگی سختی را در روستای دورافتاده داشته باشند؛ - آسفالت 100 متر راه دسترسی واودین به سورک را مهم ترین مشکل خود اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، روستای سورک در بخش هزارجریب نکا با جمعیتی حدود 50 خانوار که در تابستان شناور بوده و سکونت بیشتری دارند؛ در میان کوه های سر به فلک کشیده و منطقه سردسیر و کوهستانی نکا واقع شده است.

تردد 20 ساله با شک و دلهره روستاییان و ساکنین در محور واودین به سورک نکا از مهمترین دغدغه های مردم این منطقه است که نصیب مردم این منطقه شده است و اکنون خواهان بهسازی مسیر هستند تا در فصل گرما و کار راهداری که می توان به راحتی برای ساخت و ساز جاده تلاش شود؛ معضلات جاده برطرف شود.

* مردم سورک، 20 سال چشم به راه آسفالت 100 متر جاده دسترسی یکی از اهالی روستای سورک نکا در بخش هزارجریب با اعلام اینکه 20 سال با شک و دلهره رفت و آمد کردیم و خطر در تابستان و زمستان در کمین ما، خانواده و فرزندان ما است؛ گفت: باید راه چاره ای اندیشیده شود و این مشکلات برطرف شود.

یوسف علی زارع در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی سال های مختلف بارها و بارها معضلات، مشکلات و تهدیدهای این جاده به مسؤولان ارائه و گوشزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 سال بلاتکلیفی برای 100 متر جاده و وعده هایی که برای مردم راه نشد

20 سال بلاتکلیفی برای 100 متر جاده و وعده هایی که برای مردم راه نشد