موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 09:212018-07-02سياسي

وزیر آموزش و پرورش: نیاز به کتاب های کمک آموزشی تمام اهداف آموزشی را تحت الشعاع قرار داده است


نیاز به کتاب های کمک آموزشی تمام اهداف آموزشی به خصوص دوره متوسطه را تحت الشعاع قرار داده است اما در ابتدایی نباید درگیر شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس"، کنگره نهایی پرسش مهر هجدهم رییس جمهور امروز با حضور مولاوردی دستیار ویژه رییس جمهور در حقوق شهروندی، صالح امیری و وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از مدیران آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان شرکت کننده در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز شد.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با یاد شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز، اظهار کرد: در پرسش مهر هجدهم رییس جمهور، قریب 5 میلیون نفر مشارکت کردند.

وی به پرسش رییس جمهور اشاره کرد و گفت: پرسش مهر رییس جمهور در راستای سیاست بسیار مهمی است که آموزش و پرورش دنبال می کند؛ به عبارت دیگر آموزش و پرورش تلاش می کند جایگاه مدرسه را به سمتی ببرد که مهارت های پرورشی و زندگی الگوی اسلامی را بیش از گذشته محقق کند.

بطحایی افزود: بر اساسی سند تحول که نقشه راه وزارت آموزش و پرورش است، مدرسه را باید تبدیل به محیط یادگیری کنیم و محل تمرین زندگی باشد؛ یعنی دانش آموزان در مدرسه تمرین کنند که آستانه تحمل شان بالا برود و تحمل افکار دیگران در دانش آموزان افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: نیاز به کتاب های کمک آموزشی تمام اهداف آموزشی را تحت الشعاع قرار داده است

وزیر آموزش و پرورش: نیاز به کتاب های کمک آموزشی تمام اهداف آموزشی را تحت الشعاع قرار داده است