مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1397 ساعت 12:452018-06-26اقتصادي

مردم نگران تامین کالاهای ضروری نباشند/ بورس ارز برای تبادلات مردم تشکیل می شود


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از تشکیل بازار ثانویه بورس ارز برای سهولت تبادلات مردم خبر داد و گفت: با وجود فشارها و تحریم ها نه تولید نفتمان کم شده و نه فروش نفت پایین آمده است و مردم مطمئن باشند کالاها و مایحتاج ضروری آنها با همین قیمت تامین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی ربیعی با بیان اینکه صادرات اقتصاد در سطح کلان بهم نخورده است گفت تنها چیزی که در بازارهای داخلی ارز و سکه تنش ایجاد کرده و موجب سوداگری و ناآرامی های اخیر شده هجوم عده ای خاص است که پول زیادی دستشان است و دولت در حال شناسایی آنهاست.

وی تاکید کرد: دولت تلاش می کند تا تصمیم درست و مناسبی در سریع ترین زمان در پیش بگیرد و بازار را تحت کنترل درآورد و این را بدانید که تنش های اخیر نمی تواند ادامه داشته باشد و به اقتصاد کشور ضربه بزند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتخاد تصمیماتی در دولت برای تامین کالاهای مرتبط با زندگی روزمره مردم خبر داد و گفت مایحتاج ضروری مردم با همین قیمت تامین می شود و مردم نگران نباشند.

سبد خانوارها تحت کنترل است به گفته ربیعی کالاهایی که ممکن است در سبد هزینه بیش از 50 میلیون خانوار ایرانی تاثیر بگدارد تحت کنترل است و کمترین اثر را خواهد دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نگران تامین کالاهای ضروری نباشند/ بورس ارز برای تبادلات مردم تشکیل می شود

مردم نگران تامین کالاهای ضروری نباشند/ بورس ارز برای تبادلات مردم تشکیل می شود