مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1397 ساعت 09:512018-06-26دانش

پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی برای همکاری علمی با نروژ اعلام آمادگی کرد


رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در دیدار با سفیر نروژ آمادگی این پژوهشگاه را برای همکاری با مراکز علمی و پژوهشی نروژ در حوزه علوم دریایی و اقیانوس شناسی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لارس نوردروم سفیر نروژ با بهروز ابطحی و حمید علیزاده لاهیجانی رییس و معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه ملی اقیانوس­ شناسی و علوم جوی دیدار و گفتگو کرد.

دراین ملاقات ابطحی ضمن معرفی پژوهشگاه و بخش های آن و همچنین کشتی تحقیقاتی اقیانوس پیمای ایران، تعدادی از فعالیت های علمی پژوهشی پژوهشگاه تشریح و آمادگی پژوهشگاه را برای همکاری با مراکز علمی و پژوهشی نروژ در حوزه علوم دریایی و اقیانوس شناسی اعلام کرد.

لارس نوردروم نیز با اشاره به شاخص بودن این کشور درمطالعات اقیانوسی و فناوری های دریایی، مطالبی را در خصوص اهمیت منابع و محیط زیست دریایی و قرارگیری آن در اولویت های سیاست نروژ تشریح کرد.

در این دیدار، موضوعاتی از قبیل: آلودگی های محیط های دریایی از جمله آلودگی های پلاستیکی در دریاها، پرورش ماهی در قفس، فناوری های استحصال انرژی از دریا و آبشیرین کن ها، نحوه همکاری در زمینه تحقیقات و آموزش علوم و فنون دریایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی برای همکاری علمی با نروژ اعلام آمادگی کرد

پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی برای همکاری علمی با نروژ اعلام آمادگی کرد