مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 20:562018-06-25بين الملل

تشدید تحرکات نظامی آمریکا در عراق


رصد تحولات عراق، مواضع سیاسی و اخبار و تحلیل های رسانه ای این کشور در روزهای اخیر نشان از تند شدن تحرکات نظامی آمریکا در غرب این کشور و مرز با سوریه و همزان کند شدن روند سیاسی و تشکیل پارلمان و دولت جدید حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، به نظر می رسد تند شدن تحرکات نظامی آمریکا در عراق با حمله یکشنبه شب هفته گذشته به مقر یک گروه مقاومت اسلامی عراق در مرز با سوریه و کشته شدن 22 نفر و 12 تن دیگر از نیروهای این گروه جرقه خورد.

علت و عوامل این حمله و بازتاب های مختلف و گاه متناقض رسمی و غیر رسمی درقبال این حمله طی روزهای اخیر درحالی ادامه یافت که از دیروز یکشنبه منابع عراقی از تحرکات تازه و غیر منتظره آمریکا در این منطقه خبر می دهند.

یک منبع امنیتی در استان الانبار (غرب عراق) شب گذشته از استقرار و تحرکات غیرمنتظره نیروهای آمریکایی در امتداد مرز عراق و سوریه خبر داد و به خبرگزاری المعلومه گفت نیروهای آمریکایی به طور ناگهانی و بدلایلی ناروشن در مناطق بیابانی شهرستان الرطبه و القائم در نزدیکی نوار مرزی با سوریه و دیگر مناطق غربی استان الانبار مستقر شده اند.

وی افزود: عملیات استقرار نیروها در آن مناطق همچنین با پرواز پر تعداد بالگردهای جنگی آمریکا همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تحرکات نظامی آمریکا در عراق

تشدید تحرکات نظامی آمریکا در عراق