مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 18:262018-06-25سياسي

صدور حکم مدیرکل متخلف یکی از دستگاه های سمنان تا یک ماه آینده


دادستان عمومی و انقلاب سمنان از صدور حکم مدیرکل متخلف یکی از دستگاه های اجرایی استان سمنان تا حدود یک ماه آینده خبر داد و گفت: سمنان، استان برتر و پیشتاز در امر ابلاغ الکترونیک قضایی انتخاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حیدر آسیابی بعدازظهر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان با اشاره به روند بررسی حادثه قطار تبریز- مشهد در ایستگاه هفت خوان دامغان اظهار کرد: اقدامات کارشناسی برای بررسی این پرونده در کمتر از سه ماه در استان سمنان انجام شد؛ اما با توجه به صلاحیت هایی که استان ها دارند و اینکه برخی اتهامات مربوط به مقامات ارشد بود، راهی نداشتیم جز اینکه این پرونده را به تهران ارسال کنیم.

وی افزود: آنچه در حیطه کاری ما بود، انجام شده است و چون باقیمانده روند بررسی این پرونده در تهران انجام می شود، نمی توانیم عملکرد آنها را اطلاع رسانی کنیم که این پرونده در چه وضعی به سر می برد.

دادستان عمومی و انقلاب سمنان ادامه داد: مرحله دادسرای پرونده مدیرکل سابق یکی از دستگاه های اجرایی استان سمنان که در حال حاضر در زندان به سر می برد، طی شده است و دادگاه تجدیدنظر مراحل پایانی خود را می گذراند و تا حدود یک ماه آینده منتج به صدور حکم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم مدیرکل متخلف یکی از دستگاه های سمنان تا یک ماه آینده

صدور حکم مدیرکل متخلف یکی از دستگاه های سمنان تا یک ماه آینده