مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 17:352018-06-25ورزشي

اجرایی شدن تسهیلات «سربازی» برای فعالان سمن ها تا پایان امسال


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف اصلی از ایجاد تشکل ها، استفاده از استعدادها و اعتبارات مردمی است.

- اجرایی شدن تسهیلات سربازی برای فعالان سمن ها تا پایان امسال معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف اصلی از ایجاد تشکل ها، استفاده از استعدادها و اعتبارات مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی تندگویان در دیدار با دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان آذربایجان شرقی در تبریز، با بیان این که بنده خود را نماینده جوانان در دولت می بینم، نه نماینده دولت در بین جوانان، اظهار کرد: همواره سعی می کنم مطالبات جوانان را مطرح و پیگیری کرده و به گوش مسئولان برسانم.

وی با اشاره به موضوع سیاسی شدن تشکل ها، یادآور شد: مگر می شود جوانی در این کشور زندگی کند ولی مطالبات سیاسی نداشته باشد؟ معتقدم که تشکل ها باید اخلاق را به سیاسیون یاد بدهند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که اوایل انقلاب احزاب و تشکل ها با وحدت و انسجام در کنارهم فعالیت می کردند، بیان کرد: امروزه باید مجددا به وحدت و انسجام گذشته بازگشته و اجازه ندهیم، به هدف اصلی خدشه وارد شود.

وی با بیان این که امروزه نبود اصالت های لازم در فعالیت های سیاسی و تشکل ها آفتی برای کشور است، افزود: زمانی اخلاق مداری در کشور حاکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن تسهیلات «سربازی» برای فعالان سمن ها تا پایان امسال

اجرایی شدن تسهیلات «سربازی» برای فعالان سمن ها تا پایان امسال