مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 17:052018-06-25سياسي

راه اندازی مرکز آموزش های مهارتی پیشرفته در مهر ماه


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از وجود خلا جدی در آموزش های مهارتی خبر داد و گفت: امیدوار هستیم با ایجاد سازمان آموزش های مهارتی پیشرفته و نیز پیگیری دوره های مرکز تربیت مدیران راهبردی جهادی آینده این خلأ را در کشور جبران کرده و حاکمیت تفکر راهبردی را پیاده سازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید هاشمی در نشست خبری "آغاز به کار مرکز تربیت مدیران راهبردی جهادی آینده"" که امروز، 4 تیر ماه با حضور دکتر محمدابراهیم مداحی رییس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پژوهشکده تحقیقات کاربردی این مجمع برگزار شد، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یکی از وظایف مهم خودش را در حوزه آموزش و در جهت رفع خلأهای آن تعریف کرده است، افزود: نگاه به آموزش ها باید مهارت محور، محصول محور و فناوری محور باشد؛ به خصوص باید توجه کرد که در چه جاهایی بیشترین نیاز احساس می شود.

وی توسعه آموزش عالی در کشور را مناسب توصیف کرد و گفت: بیش از چهار میلیون دانشجو در کشور مشغول به تحصیل هستند و پنج برابر دنیا فارغ التحصیل رشته مهندسی داریم.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی بیکار بودن این افراد را مورد انتقاد قرار داد و گفت: متوجه وجود خلأ جدی در آموزش های مهارتی شده ایم؛ ایجاد یک سازمان آموزش های مهارتی پیشرفته را در دستور کار خود قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز آموزش های مهارتی پیشرفته در مهر ماه

راه اندازی مرکز آموزش های مهارتی پیشرفته در مهر ماه