مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 16:002018-06-25سياسي

بخش مهمی از بحران های منطقه با طراحی آمریکا شکل می گیرد


فالح فیاض مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق عصر امروز (دوشنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای با وی گفت وگوکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در این دیدار با تبریک به دولت و ملت عراق در برگزاری موفق انتخابات و تامین امنیت کامل آن تاکید کرد؛ موفقیت های مستمر ارتش و نیروهای مردمی عراق در مقابله با تروریسم تکفیری و بهبود قابل ملاحظه شرایط امنیتی در این کشور زمینه های ایجاد جهش در مناسبات اقتصادی و تجاری میان تهران و بغداد به عنوان دو شریک راهبردی را فراهم کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: صبر و ایستادگی مردم عراق و دلاوری های ارتش، نیروهای امنیتی ومردمی به ویژه حشدالشعبی موجب شد تا علی رغم ناخشنودی برخی کشورها بزرگترین تهدید منطقه نابود شود .

وی افزود؛ بخش مهمی از بحران های منطقه با هدایت و طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و همکاری برخی کشورهای منطقه شکل می گیرد؛ لیکن مردم عراق ثابت کردند امنیت خریدنی نیست و به جای اعتماد به قدرت های خارجی با اتکا به خود و بسیج مردمی شکل گرفته بر اساس فتوای مرجعیت می توانند بر بزرگترین تهدیدات امنیتی فائق شده و به پیروزی دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مهمی از بحران های منطقه با طراحی آمریکا شکل می گیرد

بخش مهمی از بحران های منطقه با طراحی آمریکا شکل می گیرد