مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 15:052018-06-25سياسي

کاهش 5/5 درصدی جمعیت زندانیان در قم طی سه ماهه امسال


مدیرکل زندان های استان قم با بیان این که بیشتر زندانیان جرائم عمد، قاچاقچیان مواد مخدر و سرقت هستند، از کاهش 5/5 درصدی جمعیت زندان های قم در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی تهامی در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، در تشریح عملکرد اداره کل زندان های استان قم گفت: با وجود کمبود امکانات توانستیم مشکل امنیتی زندان زنان را که بواسطه وجود آن در خارج از شهر بود با انتقال به درون شهر بر طرف کنیم.

وی ادامه داد: بندی جهت قرنطینه برای اصلاح و تربیت زندانیان بازسازی شده تا از این طریق مشکلات فضای فیزیکی زندان ها به حداقل برسد و در کنار آن اردوگاه فنی حرفه ای راه اندازی شد تا فضایی جهت کسب مهارت های لازم برای اشتغال زندانیان فراهم شود.

وی عنوان کرد: در بحث حرفه آموزی 65 نفر موفق به کسب گواهی نامه این دوره ها شدند و می توانند در بیرون از اداره کل اشتغال داشته باشند.

تهامی با اشاره به مشکلات گذشته غذای زندانیان در قم گفت: امسال با راه اندازی آشپزخانه صنعتی و استاندارد ضمن مطلوب شدن غذاها برای اولین بار در بین زندان های کشور غذای ویژه رژیمی بین زندان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5/5 درصدی جمعیت زندانیان در قم طی سه ماهه امسال

کاهش 5/5 درصدی جمعیت زندانیان در قم طی سه ماهه امسال