مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 14:202018-06-25حوادث

افزایش خودکشی در مناطق زلزله زده نداشته ایم


مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: هیچگونه افزایش آمار خودکشی در مناطق زلزله زده استان پس از وقوع این حادثه نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آرتین کمالی در جمع خبرنگاران، به تشریح عملکرد یکساله پزشکی قانونی کرمانشاه پرداخت و بابیان اینکه طی یکسال گذشته جمعا دو هزار و 429 جسد در پزشکی قانونی استان معاینه شده، اظهارکرد: این تعداد اجساد با احتساب 620 فوتی حادثه زلزله سرپلذهاب است.

وی با اشاره به نهادینه شدن طرح دادپزشک در کرمانشاه از اواخر سال 95، افزود: در این طرح که طرح ساماندهی اجساد نام گرفته و دربرنامه ششم توسعه نیز آمده، اجسادی که در منازل و کلینیک ها فوت شده اند، توسط دادپزشک معاینه و گواهی فوت آنان صادر می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با تاکید براینکه با اجرای این طرح دیگر پزشک های عمومی نمی توانند گواهی فوت صادر کنند مگر با هماهنگی با پزشکی قانونی، عنوان کرد: همچنین در آرامستان کرمانشاه دفتر دادپزشک را راه اندازی کرده ایم.

وی با بیان اینکه بیمارانی که دربیمارستان ها فوت می کنند توسط پزشکان متخصص بیمارستان ها معاینه خواهند شد، گفت: ماهانه حدود 180 تا 200 جسد توسط دادپزشک های کرمانشاه معاینه شده و گواهی فوت آنها صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خودکشی در مناطق زلزله زده نداشته ایم

افزایش خودکشی در مناطق زلزله زده نداشته ایم