مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 14:002018-06-25اقتصادي

طرح نوین مشاغل خانگی به حفظ فرهنگ بومی کمک خواهد کرد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام طرح پیشین مشاغل خانگی را ناموفق ارزیابی کرد و گفت: علت اصلی عدم موفقیت طرح قبلی هزینه شدن اعتبارات در غیر محل آنها بوده است.

- عبدالمالک شنبه زاده در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در طرح قبلی از لحاظ فرهنگی اینگونه جا افتاده بود که مشاغل خانگی مترادف است با اخذ وام که آن هم در اکثر موارد منجر به تولید و ایجاد اشتغال نمی شد .

وی با اشاره به جلسه با رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام و ارائه طرح نوین مشاغل خانگی در این جلسه عنوان کرد: در طرح نوین مشاغل خانگی پیش بینی های بسیار خوبی صورت گرفته است که امیدواریم باعث موفقیت حداقل 80 درصدی آن شود .

شنبه زاده از مهم ترین پیش بینی های صورت گرفته در طرح نوین به در نظر گرفتن زنجیره کامل شغل اشاره و تاکید کرد: یکی از اساسی ترین حلقه های مفقوده در ایجاد اشتغال بحث اتصال به بازار است که در طرح نوین به خوبی در نظر گرفته شده و اصل این طرح بر پایه آن است که قطعا موجب موفقیت طرح خواهد شد .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پرداخت تسهیلات بانکی به افراد را یکی از آخرین مراحل این طرح عنوان و تصریح کرد: چه بسا بسیاری از افراد در این طرح احتیاجی به دریافت وام پیدا نکنند و آموزش ها و توانمندسازی و هماهنگی هایی که برای آنها صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نوین مشاغل خانگی به حفظ فرهنگ بومی کمک خواهد کرد

طرح نوین مشاغل خانگی به حفظ فرهنگ بومی کمک خواهد کرد