مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 13:452018-06-25ورزشي

چرا مانیش و مارادونا به برنامه عادل نرسیدند؟


قرار بود چهره های بزرگ و شناخته شده دیگری از دنیای فوتبال به تهران سفر کنند و مهمان برنامه عادل فردوسی پور شوند که هر کدام بنا به دلایلی حضورشان منتفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: صحبت درباره مخالفت سازمان صداوسیما با حضور کارلس پویول در ویژه برنامه 2018 شبکه سه با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور هنوز در جامعه داغ داغ است.

رسانه ملی اخیرا با انتشار ویدیوی سفارشی ضبط شده از سوی واسطه ای که پویول را به ایران آورد، به تمام شایعاتی که پیرامون مشکلات ظاهری پویول برای حضور در برنامه در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده بود، واکنشی تند نشان داد.

این آیتم البته بدون هماهنگی عادل فردوسی پور تولید و در برنامه 2018 پخش شد که با تعجب این مجری هم همراه بود.

داستان پرداختی 560 میلیون تومانی به پویول و مصوبه شورای ورزش صداوسیما درباره ممنوعیت حضور میهمانان خارجی در برنامه های ورزشی با هزینه های گزاف در روزهایی که مردم با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند، مهم ترین علت مخالفت با حضور پویول در برنامه بوده است.

منتهی حالا شاید جالب باشد که بدانید حضور دیگو مارادونا و مانیش در برنامه فردوسی پور هم منتفی شده است! وعده بزرگ عادل عادل فردوسی پور از همان روزهای ابتدایی شروع پخش ویژه برنامه 2018 به مردم وعده داده بود که برای مسابقات تیم ملی میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مانیش و مارادونا به برنامه عادل نرسیدند؟

چرا مانیش و مارادونا به برنامه عادل نرسیدند؟