مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 13:212018-06-25بين الملل

تلاش رژیم صهیونیستی برای مقابله با افزایش جمعیت فلسطینی های اراضی 1948


ترس رژیم صهیونیستی از افزایش جمعیت فلسطینی ها باعث مقابله سرسختانه این رژیم با «تعدد زوجات» ساکنان اراضی اشغالی 1948 شده و حتی وزیر دادگستری صهیونیست ها دنبال اخراج یک قاضی مرتبط با همین موضوع است.

- ترس رژیم صهیونیستی از افزایش جمعیت فلسطینی ها باعث مقابله سرسختانه این رژیم با تعدد زوجات ساکنان اراضی اشغالی 1948 شده و حتی وزیر دادگستری صهیونیست ها دنبال اخراج یک قاضی مرتبط با همین موضوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر الترمان خبرنگار روزنامه اسراییل هیوم در گزارشی نوشت رژیم صهیونیستی به جنگ خود علیه پدیده تعداد زوجات میان فلسطینی های اراضی اشغالی 1948 ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، خانم آیلد شاکد وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی هم شدیدا این موضوع را پیگیری می کند و قصد دارد با طرح شکایتی دو نفر از قاضی های شهر بئرالسبع را به دلیل موافقت با ازدواج چندم بسیاری از مردان فلسطینی اراضی 48، از کار برکنار کند و دلیل آن مخالفت با قانون رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

اسراییل هیوم افزود: اسراییل عزم خود برای تحمیل تنبیهات علیه مردانی را که بیش از یک زن اختیار می کنند، جزم کرده است و از جمله این اقدامات کم کردن کمک هزینه ها به فرزندان و خانواده هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رژیم صهیونیستی برای مقابله با افزایش جمعیت فلسطینی های اراضی 1948

تلاش رژیم صهیونیستی برای مقابله با افزایش جمعیت فلسطینی های اراضی 1948