مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 11:052018-06-25بين الملل

عریقات اظهارات کوشنر را محکوم کرد


دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ضمن محکوم کردن اظهارات مشاور و داماد رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که اظهارات وی پرونده فلسطین را هدف قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اظهارات جارد کوشنر، مشاور و داماد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا را محکوم کرد و گفت: دور زدن ملت فلسطین و تحریک آن ها با پول در ازای از دست دادن حقوقشان بر هیچ کس پوشیده نخواهد ماند.

عریقات در ادامه افزود: اظهارات کوشنر بار دیگر روشن کرد که آمریکا نظام قوانین بین المللی را نادیده می گیرد و تسهیلات، بسته ها و پیشنهادات اقتصادی را جایگزین آن می کند و همچنین واشنگتن سخن از ماهیت تضمین شده یا حق و حقوق ملت فلسطین و کشور فلسطین را رد می کند.

وی در ادامه افزود: پایان اشغالگری استعمارگرایانه اسراییل و دستیابی به حق و حقوق سیاسی مان مورد توافق تمامی گروه های ملت فلسطین در هر جایی که حضور دارند، است.

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین همچنین تصریح کرد: کوشنر سیاست دیکته کردن را جایگزین مذاکرات، قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل کرده و دولت ترامپ از آن شانه خالی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات اظهارات کوشنر را محکوم کرد

عریقات اظهارات کوشنر را محکوم کرد