مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 11:052018-06-25اقتصادي

پیشنهاد تفکیک وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی


یک مقام مسئول کارگری تفکیک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را پیشنهاد کرد و تعامل و ارتباط بیشتر وزارت کار با سایر قوا و نهادهای مرتبط را خواستار شد.

- علی اصلانی در گفت وگو با ایسنا، گفت: وزارت کار باید از مشورت افراد با تجربه ولو جوان در بعضی حوزه ها استفاده کند.

وی ادامه داد: شخصا معتقدم به جای آنکه سالی چند بار استیضاح وزیر کار را باب کنیم که به نوعی لوث هم شده، کمک کنیم این وزارتخانه سر جایش برگردد و مستقل فعالیت کند.

ما وزارتخانه های کار و تعاون و رفاه را ادغام نکردیم بلکه تجمیع کردیم و در چنین حالتی طبیعی است که از رسیدگی به دیگری باز بمانیم لذا اگر وزارتخانه ها دوباره تفکیک شوند، عملکرد بهتری پیدا می کنند.

او با بیان اینکه 14 نهاد و سازمان زیر مجموعه وزارت کار هستند، گفت: با چنین ساختار عریض و طویلی اگر وزیر کار را تغییر بدهیم یا وزیر جوان هم بگذاریم تاثیری نخواهد داشت و تنها یکسال صرف آشنایی وزیر جدید با شرح وظایف 14 زیرمجموعه وزارتخانه خواهد شد.

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار تاکید کرد: وزارت کار با موضوعات بسیاری از بحث یارانه ها، حق بیمه ها، حقوق و دستمزدها و قراردادهای کار گرفته تا درمان و داروی بیماران خاص، تعاونی ها، صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی و حتی حوادث و سوانح درگیر بوده و طبیعی است که مسئولیت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تفکیک وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پیشنهاد تفکیک وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی