مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 10:502018-06-25سياسي

انتخابات پارلمانی اخیر عراق گام مهمی در تحکیم بنیان های مردم سالاری در این کشور است


دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: آینده روشنی پیش روی عراق است و امیدوارم با حفظ وحدت و یکپارچگی دولت و ملت از مشکلات عبور کرده و به سمت ثبات و جایگاه طبیعی خود در منطقه و عرصه بین المللی باز گردد.

- امیرعبداللهیان در دیدار با جمعی از اندیشمندان و نخبگان دانشگاهی عراق: انتخابات پارلمانی اخیر عراق گام مهمی در تحکیم بنیان های مردم سالاری در این کشور است دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: آینده روشنی پیش روی عراق است و امیدوارم با حفظ وحدت و یکپارچگی دولت و ملت از مشکلات عبور کرده و به سمت ثبات و جایگاه طبیعی خود در منطقه و عرصه بین المللی باز گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروهی از اساتید، اندیشمندان و نخبگان دانشگاهی عراق با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل دیدار و گفتگو کردند.

امیرعبداللهیان در این دیدار برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی اخیر در عراق را تبریک گفت و این انتخابات را گام مهمی در تحکیم و تقویت بنیان های مردم سالاری در کشور عراق خواند.

وی افزود: انتخابات اخیر نشان داد که آینده روشنی پیش روی عراق است و امیدوارم با حفظ وحدت و یکپارچگی دولت و ملت از مشکلات عبور کرده و به سمت ثبات و جایگاه طبیعی خود در منطقه و عرصه بین المللی باز گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پارلمانی اخیر عراق گام مهمی در تحکیم بنیان های مردم سالاری در این کشور است

انتخابات پارلمانی اخیر عراق گام مهمی در تحکیم بنیان های مردم سالاری در این کشور است