مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 10:452018-06-25اقتصادي

85 طرح تحقیقاتی در دستور کار مرکز تحقیقات کشاورزی استان مرکزی


رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی از تعریف 85 طرح تحقیقاتی در مرکز برای سال 97 خبر داد.

- غلامرضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: در سال 97 بیش از 85 طرح تحقیقاتی در جنبه های مختلف از جمله زراعت، باغبانی، خاک و آب، تغذیه، منابع طبیعی، گیاهان دارویی و .

برای مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی تعریف شده است و اکثرا پروژه های مربوط به بخش دولتی و تعدادی قرارداد تحقیقاتی نیز مربوط به بخش خصوصی است.

وی افزود: طرح های پژوهشی مرکز مختلف و دارای دوره تحقیقاتی بین یک تا 4 ساله است، سال گذشته حدود 80 طرح تحقیقاتی در دستور کار قرار گرفت که بخشی از این طرح های یک ساله انجام و به اتمام رسید و بخشی به دلیل زمان بر بودن دوره پژوهش امسال نیز پیگیری خواهند شد.

رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی با تاکید بر اینکه تحقیقات متاسفانه در کشور جایگاه واقعی خود را ندارد و اعتبارات اختصاص یافته در این راستا بسیار جزیی و ناچیز است، گفت: طبق تصمیم مجلس شورای اسلامی تحقیقات شالکه ای مشتری مدار یافته است و در واقع با سفارش بخش های مختلف انجام می گیرد، از طرفی مرکز تحقیقات بیشتر با تولی گری دولت پیگیری می شود و دارای قالبی حاکمیتی است که این امر خود مشکلاتی را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 طرح تحقیقاتی در دستور کار مرکز تحقیقات کشاورزی استان مرکزی

85 طرح تحقیقاتی در دستور کار مرکز تحقیقات کشاورزی استان مرکزی