مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 10:252018-06-25فرهنگي

تئاتر عروسکی نباید به یک جشنواره وابسته باشد


یک کارگردان نمایش های عروسکی با بیان اینکه "برگزاری جشنواره های عروسکی تاثیر زیادی بر این حوزه نمایشی گذاشته است" گفت: هزینه تولید یک اثر عروسکی چند برابر یک نمایش معمولی است و گروه ها می توانند با دریافت کمک هزینه از جشنواره ها، - یک کارگردان نمایش های عروسکی با بیان اینکه "برگزاری جشنواره های عروسکی تاثیر زیادی بر این حوزه نمایشی گذاشته است" گفت: هزینه تولید یک اثر عروسکی چند برابر یک نمایش معمولی است و گروه ها می توانند با دریافت کمک هزینه از جشنواره ها، نمایشی را تولید و سپس بعد از دریافت بازخوردها اقدام به اجرای نمایش به صورت عمومی کنند.

رامین کُهِن کارگردان و بازیگر نمایش های کودک و عروسکی در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: قطعا برگزاری جشنواره های عروسکی بر روی این حوزه نمایشی تاثیر زیادی داشته و شاید بتوانیم بگوییم هرچه که الان در تئاتر عروسکی وجود دارد حاصل همین جشنواره ها است.

البته این اتفاق می تواند خیلی هم خوشآیند نباشد که تئاتر عروسکی به یک جشنواره وابسته باشد و بهتر است که تولید نمایش های عروسکی به صورت مستقل انجام شود و سپس در یک جشنواره گرد هم بیایند.

این کارگردان با بیان اینکه "وابسته بودن تولیدات به یک جشنواره هم می تواند نشان از ضعف باشد و هم محاسنی را به همراه داشته باشد" اظهار کرد: شاید بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر عروسکی نباید به یک جشنواره وابسته باشد

تئاتر عروسکی نباید به یک جشنواره وابسته باشد