مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 10:152018-06-25اجتماعي

پاریس ایران، محصور در دود


رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دلیل اصلی آلودگی هوای ارومیه، تردد بی رویه وسایل شخصی است که سبب می شود تا هوای این شهر همواره آلوده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیزاده امام زاده در جلسه شورای شهر ارومیه با اشاره به آلودگی ناشی از ترافیک درون شهری در اغلب خیابان های این شهر اظهار کرد: ترافیک علاوه برافزایش آلودگی هوا، بر طولانی شدن زمان سفر، آلودگی صوتی، خطرات تصادفات و ایمنی شهروندان پیاده، کاهش فضای شهری انسان محور و اختصاص یافتن این فضاها به فضای پارکینگ و تردد خودرو و حتی افزایش هزینه های مدیریت شهری نیز تاثیر می گذارد.

وی افزود: دلیل این که مردم از حمل ونقل عمومی استفاده نمی کنند این است که گسترش شبکه بزرگراهی و تجهیز خیابان ها همزمان افزایش فروش خودروهای شخصی به شهروندان و به دنبال آن ترغیب شهروندان به استفاده از شبکه معابر با خودروهای نقلیه شخصی است.

علیزاده امامزاده گفت: نبود آموزش های لازم برای استفاده شهروندان از حمل ونقل عمومی و پیشگیری از تردد خودروهای تک سرنشین، فرسوده بودن بخشی از ناوگان اتوبوسرانی، توقف بیش از حد اتوبوس ها در طول مسیر، سرعت کم در مقایسه با خودروهای شخصی و رعایت نشدن فاصله زمان بندی حرکت می تواند از دلیل استقبال پایین از ناوگان عمومی در شهر ارومیه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاریس ایران، محصور در دود

پاریس ایران، محصور در دود