مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 10:062018-06-25اجتماعي

آموزش خدمات اورژانسی به حجاج در کتاب فوریت های پزشکی حج


آموزش خدمات اولیه اورژانسی با همکاری مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت برای کارگزاران حج برپا می شود تا در مواقع اضطراری پیش از رسیدن نیرو های امدادی، - امکان مداوای اولیه وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زائران خانه خدا در هر کاروان برای ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر بین زائران و مسؤولان کاروان و مدیریت مناسب تر امور اجرایی به گروه های کوچکتر تقسیم می شوند تا خوشه ای و مشارکتی امکان ساماندهی کاروان ها وجود داشته باشد؛ بر همین اساس، از میان زائران داوطلب همکاری، به نسبت مورد نیاز، چند نفر به عنوان یاوران حجاج انتخاب می شوند تا به عنوان سرگروه فعالیت کنند.

این افراد که بخشی از عملیات در کاروان ها را بر عهده می گیرند، توسط مدیران کاروان ها شناسایی خواهند شد و بعد از تأیید روحانی کاروان در سامانه ای به ثبت اطلاعات خود می پردازند و تحت شبکه ای خاص قرار می گیرند که هدف از این اقدام ایجاد وحدت رویه و اطلاع رسانی مناسب برنامه ها و همکاری بیشتر است.

بر همین اساس یکی دیگر از وظایف یاوران حجاج در این سفر نورانی ارائه خدمات اولیه اورژانسی برای زائران خانه خدا است که این آموزش ها با همکاری مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت برای کارگزاران حج برپا می شود تا در مواقع اضطراری پیش از رسیدن نیرو های امدادی، امکان مداوای اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش خدمات اورژانسی به حجاج در کتاب فوریت های پزشکی حج

آموزش خدمات اورژانسی به حجاج در کتاب فوریت های پزشکی حج