مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 09:352018-06-25اقتصادي

هوای اهواز گرم تر می شود، توصیه های برقی را جدی بگیرید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه مردم الگوی مصرف برق را در ساعات اوج مصرف رعایت کنند، گفت: برنامه ریزی های لازم جهت مدیریت مصرف برق و کاهش اوج بار در برنامه شرکت توزیع برق اهواز قرار دارد و تاکنون برق هیچ شهروندی ناشی از کمبود برق قطع نشده است.

- حسن کریمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی در روزهای آینده دمای متوسط هوای کشور و به ویژه کلانشهر اهواز افزایش پیدا می کند و در این زمینه ضرورت دارد تا شهروندان توصیه های کارشناسان برق را در راستای پایداری شبکه به ویژه در ساعت های اوج مصرف جدی بگیرند و الگوی مصرف برق را رعایت کنند.

وی افزود: در این شرایط سخت و حساس، به منظور حفظ و پایداری شبکه برق در راستای رفاه و آسایش بیش از پیش شهروندان، نکات آموزشی که کارشناسان برق در این مدت از طریق رسانه های جمعی توصیه کرده اند، از سوی مردم به کار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: ساعات پیک یا اوج مصرف برق در اهواز از ساعت 13 تا 17 به عنوان پیک اول و مهم برای شرکت توزیع برق است زیرا دراین ساعت دمای هوا زیر نور مستقیم آفتاب بشدت بالا رفته و تجهیزات برق و به ویژه ترانسفورماتورها را متاثر از خود کرده و اگر در چنین وضعیتی شهروندان توصیه های مدیریت بهینه مصرف را جدی نگیرند، زمینه آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اهواز گرم تر می شود، توصیه های برقی را جدی بگیرید

هوای اهواز گرم تر می شود، توصیه های برقی را جدی بگیرید