مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 09:202018-06-25اقتصادي

آیا سود ممنوعیت ورود کالاهای خارجی به تولیدکنندگان داخلی می رسد؟


عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با ابراز خرسندی از ممنوعیت ورود 1200 قلم کالا به کشور گفت: امیدواریم مزیت های این قانون بر روی تولید کشور کشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غفار اسماعیلی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: با ارزریابی جمیع شرایط، وضعیت امروز آن چنان مطلوب نیست و اگر واحدهایی به چرخه ی تولید برمی گردند مرهون مسئولیت پذیری مدیران است.

وی با بیان اینکه بار سنگین یک تصمیم بین المللی در آن طرف دنیا مستقیما بر دوش مسئولان و ملت است، ادامه داد: در این شرایط باید متحدتر از همیشه عمل کنیم و تولیدکننده، کارگر، کشاورز، مدیر، استاندار و وزیر همه باید دست به دست هم دهیم تا از این گردنه با سربلندی عبور کنیم و هرکس هم باید اهل گذشت باشد.

عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: خوشبختانه با تدبیر رهبری و تلاش دولت امروز کمک های خوبی به طرح های تولیدی می شود.

اسماعیلی با قدردانی از همدلی موجود و پای کار بودن همه ی مدیران استان ایلام، تصریح کرد: خوشبختانه این جلسات همه حول محور تولید کننده می گردند و بیشترین تلاش خود را برای حل مشکل آنان به کار می برند.

وی با ابراز خرسندی از ممنوعیت ورود 1200 قلم کالا تصریح کرد: مزیت های این قانون باید بر روی تولید کشور کشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سود ممنوعیت ورود کالاهای خارجی به تولیدکنندگان داخلی می رسد؟

آیا سود ممنوعیت ورود کالاهای خارجی به تولیدکنندگان داخلی می رسد؟