مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 08:412018-06-25بين الملل

حزب الله: در تشکیل دولت تسریع شود/ تمام مصیبت های جهان از اسراییل است


معاون دبیرکل حزب الله لبنان خواستار تشکیل هر چه سریعتر دولت این کشور شد؛ وی آمریکا را کشور «ظالم، متکبر و جنایتکار» خواند و گفت، عامل تمام مصیبت های منطقه و جهان، - معاون دبیرکل حزب الله لبنان خواستار تشکیل هر چه سریعتر دولت این کشور شد؛ وی آمریکا را کشور ظالم، متکبر و جنایتکار خواند و گفت، عامل تمام مصیبت های منطقه و جهان، رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله ضمن تمجید از برگزاری موفق انتخابات در این کشور، خواستار تسریع در تشکیل دولت جدید شد.

نعیم قاسم اعلام کرد، لبنان موفق به برگزاری انتخابات پارلمانی خوبی با بهترین نتایج شد زیرا انتخابات مذکور بر اساس نظام تناسبی و نتایج، نشان دهنده گزینه های مورد نظر مردم بود.

بر اساس گزارش شبکه الجدید ، شیخ قاسم ادامه داد: خواستار تسریع در تشکیل دولت وحدت ملی هستیم زیرا این موضوع به نفع همه است.

وی سپس به موضوع بیش از یک میلیون آواره سوری در لبنان پرداخت و گفت: بدانید که آمریکا و کشورهای غربی نمی خواهند مشکل آوارگان حل شود بلکه مانع از حل این موضوع می شوند زیرا آنها معتقدند که حضو آوارگان در لبنان دلیل آن است که دولت سوریه قادر به حمایت از ملتش نیست؛ آنها پس از آنکه در جنگ 7 ساله سوریه شکست خورده اند می خواهند به این وسیله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: در تشکیل دولت تسریع شود/ تمام مصیبت های جهان از اسراییل است

حزب الله: در تشکیل دولت تسریع شود/ تمام مصیبت های جهان از اسراییل است