مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 16:352018-06-24سياسي

استقرار ایست بازرسی در مناطق آلوده به مواد مخدر


با شناسایی نقاط آلوده ای که امکان ورود مواد مخدر وجود دارد ایست بازرسی های لازم استقرار خواهد یافت.

- فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: با شناسایی نقاط آلوده ای که امکان ورود مواد مخدر وجود دارد ایست بازرسی های لازم استقرار خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی پوزش در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر افزود: مواد مخدر به عنوان یک معضل اساسی در جوامع ظهور کرده که متاسفانه کشور ما از این مقوله مستثنی نیست.

فرماندار کهگیلویه از مواد مخدر به عنوان یک ابزار استعماری در دست قدرت های استعمارگر جهانی برای در بند کشیدن جوانان نام برد و تصریح کرد: قدرت های استعماری می خواهند با این ترفند جوانان این مرز و بوم را در دام خود بیندازند که برای این دستیابی غیرت و سلامتی جوانان را هدف قرار داده اند.

وی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه مواد مخدر و استفاده از ظرفیت های مردمی و رویکردهای اجتماعی در مقابله با اعتیاد را از اولویت های مهم دولت برای مقابله با پدیده خانمان سوز اعتیاد عنوان و اظهار داشت: سیاست های دولت نیز در زمینه مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر استفاده از همین ظرفیت ها برنامه ریزی شده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه از مدارس به عنوان یکی از محیط های بسیار مناسب برای ایجاد و تقویت فرهنگ پیشگیری از اعتیاد نام برد و بیان کرد: مهار آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ایست بازرسی در مناطق آلوده به مواد مخدر

استقرار ایست بازرسی در مناطق آلوده به مواد مخدر