مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 16:152018-06-24پزشكي

افتتاح یکی از بزرگترین اورژانس های بیمارستانی کشور


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تامین اعتبار 30 میلیارد ریالی پروژه اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)این شهر خبر داد و گفت: این پروژه که یکی از بزرگترین اورژانس های بیمارستانی کشور استان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا چمن بااعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه حوزه سلامت در حال حاضر 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان این که این پروژه حداکثر تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد، افزود: بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیر بنای 5 هزار و 170 متر مربع در دو طبقه و با ظرفیت 72 تخت به بهره برداری خواهد رسید .

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به بخش های طراحی شده در این پروژه درمانی خاطرنشان کرد: در بخش جدید اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ایستگاه آمبولانس، اتاق های ویزیت، تریاژ، واحد احیای قلبی- ریوی، آلودگی زدایی، رادیولوژی، آزمایشگاه ،پذیرش و صندوق، تزریقات مردان و زنان، سرم تراپی، اورژانس اطفال، آزمایشگاه، بخش های تحت نظر 1 و 2 ، پاویون پزشکان و خدمات پشتیبانی اورژانس پیش بینی شده است.

دکتر چمن با تقدیر از همراهی مسوولان در خصوص این پروژه گفت: خوشبختانه در ماه های اخیر موفق شدیم که بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه تامین کنیم و همین زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یکی از بزرگترین اورژانس های بیمارستانی کشور

افتتاح یکی از بزرگترین اورژانس های بیمارستانی کشور