مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 16:062018-06-24سياسي

یادداشت سخنگوی پلیس درباره حواشی ویلای رییس سابق ستاد کل نیرو های مسلح


سخنگوی نیروی انتظامی در یادداشتی با اشاره به بالا گرفتن موضوع ویلای رییس سابق ستاد کل نیرو های مسلح در لواسان، از برخی اظهارنظر های کذب در خصوص اهمال پلیس در تخلیه این محل به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا با اشاره به بالا گرفتن موضوع ویلای رییس سابق ستاد کل نیرو های مسلح در لواسان و به میان آوردن پای نیروی انتظامی از سوی برخی رسانه ها مبنی بر عدم اجرای حکم تخلیه ویلای مذکور طی یادداشتی با انتقاد از این اظهار نظر ها در خصوص پلیس، بر اجرای قانون از سوی نیروی انتظامی فارغ از هرگونه جایگاه افراد تأکید کرد.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:این روز ها بحث بر سر تخلیه مکانی در لواسان که در اختیار رییس سابق ستاد کل نیرو های مسلح بوده بالا گرفته است؛ تعداد انگشت شماری از شخصیت های حقیقی و حقوقی در این باره اظهارنظر کردند، اما همچون همیشه برخی کوتاه تر از دیوار پلیس، دیواری پیدا نکرده اند و باز هم هجمه هایشان نوازشگر تن این نیروی خدمتگزار شده است.

مدعیان، مدعی هستند پلیس اهمال کاری کرده و اقدام به تخلیه ملک مورد نظر نکرده است؛ ادعایی که حتی ذره ای و اندکی واقعیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت سخنگوی پلیس درباره حواشی ویلای رییس سابق ستاد کل نیرو های مسلح

یادداشت سخنگوی پلیس درباره حواشی ویلای رییس سابق ستاد کل نیرو های مسلح