مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 14:452018-06-24ورزشي

داورزنی: پشتوانه سازی در والیبال مورد توجه قرار گرفته است


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش تیم ملی فوتبال در جام جهانی نشاط اجتماعی، اتحاد و ایجاد انسجام ملی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نگرانی برخی از علاقه مندان والیبال اشاره کرد و افزود: خیلی ها گمان می کردند که در والیبال بحث پشتوانه سازی مورد توجه قرار نگرفته است، در حالی که با مشاهده تیم در لیگ ملت های والیبال، این دغدغه هم قطعا مرتفع شده است.

وی همچنین تلاش و جنگندگی تیم ملی فوتبال در جام جهانی را ستایش کرد و گفت: نتایج و تلاش تیم ملی فوتبال در این مسابقات نشاط اجتماعی، اتحاد و انسجام ملی را در کشور ایجاد کرد که شاید با میلیاردها تومان پول و صدها ساعت سرمایه گذاری نتوان به چنین آثار اجتماعی دست یافت.

داورزنی همچنین در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در هفته پنجم لیگ ملت ها، ضمن قدردانی از تیم ملی به خاطر حضور قدرتمندانه در این رقابت ها اظهار داشت: این حضور قدرتمندانه در حالی برای کشورمان به دست می آید که تعدادی از ملی پوشان زیر 19 سال و 18 سال هستند و بسیار خوشحال هستم تا به این سرمایه های والیبال فرصت داده شد تا در این رقابتهای مهم حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: پشتوانه سازی در والیبال مورد توجه قرار گرفته است

داورزنی: پشتوانه سازی در والیبال مورد توجه قرار گرفته است