مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 14:452018-06-24سياسي

انجام عملیات احداث 2 فاز پایانی باغ موزه دفاع مقدس همدان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان تداعی کننده واقعیت هایی است که در زمان جنگ تحمیلی رقم خورده است.

- در بازدید معاون سیاسی استاندار همدان از باغ موزه دفاع مقدس مطرح شد؛ انجام عملیات احداث 2 فاز پایانی باغ موزه دفاع مقدس همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان تداعی کننده واقعیت هایی است که در زمان جنگ تحمیلی رقم خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدسعید شاهرخی یک شنبه 3 تیرماه در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز توفیق حاصل شد در کنار دلسوزان این مرز و بوم از باغ موزه دفاع مقدس همدان، این مجموعه گرانقدر بازدید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سرشار از اتفاقات و رویدادهای بی نظیری است که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده، خاطرنشان کرد: در این مجموعه ارزشمند در بخش های مختلف رشادت های بزرگان زمان جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شده است.

شاهرخی اضافه کرد: ارزشمندی این کار زمانی دوچندان می شود که به شکل قابل توجهی مورد استقبال نسل جدید قرار گیرد که خوشبختانه امروز در بازدید شاهد بودیم از کودک خردسال تا عزیزان علاقمند در رده های سنی مختلف از این مجموعه بازدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات احداث 2 فاز پایانی باغ موزه دفاع مقدس همدان

انجام عملیات احداث 2 فاز پایانی باغ موزه دفاع مقدس همدان