مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 12:552018-06-24اقتصادي

پاسخ مرکز افکارسنجی سیما به شبهه های 83 درصد بیننده تلویزیون


رییس مرکز پژوهش و افکارسنجی صداوسیما ضمن اعلام نتایج آخرین نظرسنجی های برنامه های تلویزیونی درباره شبهه هایی که نسبت به میزان آمار نظرسنجی های صداوسیما وجود دارد، - اظهار کرد: مرکز پژوهش و افکارسنجی صداوسیما یکی از علمی ترین و کارشناسی ترین افکارسنجی ها و پیمایش را در کشور انجام می دهد.

این مرکز پز ویترینی ندارد و با توجه به اینکه یافته هایش را به بیرون انتقال نمی دهد شاید در معرفی آن بعضا مخاطبان با شبهه هایی مواجه شده اند.

او در عین حال تأکید کرد: مرکز پژوهش و افکارسنجی صداوسیما قابل قیاس با هیچ کدام از دستگاه ها که توان نظرسنجی و افکارسنجی را ندارند، نیست و هیچ کدام از شبهه هایی که مطرح می شوند علمی و کارشناسی شده، نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری اعلام نتایج آخرین نظرسنجی های برنامه های تلویزیونی با حضور علی طلوعی ـ رییس مرکز پژوهش و سنجش سازمان صداوسیما ـ صبح امروز (یکشنبه، سوم خرداد ماه) در صداوسیما برگزار شد.

علی طلوعی در ابتدای این نشست توضیحاتی را در ارتباط با شیوه نظرسنجی های ایام رمضان ارائه داد و گفت: در ماه مبارک رمضان چهار نظرسنجی در سطح ملی و تهران داشتیم.

آخرین یافته ها مربوط به 10 روز آخر ماه رمضان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مرکز افکارسنجی سیما به شبهه های 83 درصد بیننده تلویزیون

پاسخ مرکز افکارسنجی سیما به شبهه های 83 درصد بیننده تلویزیون