مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 12:352018-06-24پزشكي

رویداد ملی اینوتک سلامت فرصتی برای عرضه محصولات دانش بنیان


دبیر سومین رویداد اینوتک سلامت با اشاره به برگزاری این رویداد در روزهای 14، 15 و 16 تیرماه 97 در بوستان گفت وگوی تهران، گفت: این رویداد، فرصت بسیار خوبی برای شرکت های دانش بنیان و فناور به منظور تولید و عرضه محصولاتشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر محمدمهدی آخوندی، رییس انجمن علمی جنین شناسی ایران در نشست خبری سومین رویداد ملی اینوتک سلامت، اظهارکرد: می توان گفت، تلاش زیادی در حوزه سلامت در وزارت بهداشت و دانشگاه ها از سال ها پیش در ارتباط با توسعه فناوری و کارآفرینی صورت گرفته است و موقعیت های ستادی خوبی ایجاد کرده اند که یکی از این موقعیت ها، ایجاد دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت است و رویداد ملی اینوتک سلامت نیز زیر نظر این دفتر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در حال حاضر در سه دانشگاه بزرگ کشور انجام می شود، گفت: امیدواریم این همکاری های بین بخشی افزایش یابد و همچنین محورها نیز توسعه پیدا کنند.

دبیر رویداد ملی اینوتک سلامت با اشاره به اینکه محورهای دوره سوم این رویداد شامل فناوری اطلاعات در سلامت، تجهیزات پزشکی و توانبخشی و فرصت های کارآفرینی در حوزه امنیت و ایمنی غذایی می شود، گفت: هر کدام از این سه محور توسط سه دانشگاه برگزارکننده رویداد دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی اینوتک سلامت فرصتی برای عرضه محصولات دانش بنیان

رویداد ملی اینوتک سلامت فرصتی برای عرضه محصولات دانش بنیان