مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 11:302018-06-24دانش

رویکرد دانشگاه آزاد علم آموزیست نه بنگاه فروش مدرک


رییس دانشگاه آزاد اسلامی چالوس گفت:دانشگاه آزاد مدت چهار دهه است که به علم ، تحصیلات و آموزش کشور خدمت می کند و بنگاه خرید مدرک نیست.

- محمدباقر پاشا زانوسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از سال 65 تاکنون اظهار کرد: این دانشگاه با تلاش جمعی از فرهیختگان غرب مازندران تاسیس و در ابتدا با سه رشته شروع به فعالیت کرد که مورد استقبال جوانان جویای علم قرار گرفت و کم کم رشته های بیشتری راه اندازی شد.

وی با بیان این که در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی چالوس دارای 580 نیرو که 240 نفر آن ها هیئت علمی متخصص هستند افزود: رشته های بارز این دانشگاه، پرستاری، مامایی، علوم آزمایشگاهی، حقوق،حسابداری، مدیریت، ریاضی، فیزیک، شیمی، عمران، مکانیک، معماری و دیگر رشته ها است.

رشد قارچ گونه موسسات غیرانتفاعی و نقش آن در کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی چالوس از رشد بی رویه و قارچ گونه موسسات غیر انتفاعی ابراز گلایه کرد و یادآور شد: متاسفانه به این گونه موسسات بدون تحقیق مجوز داده شد؛ در چالوس هم این اتفاق منجر به کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد چالوس از 13 هزار به پنج هزار و 330 دانشجو شد.

پاشا زانوسی با بیان این که در حال حاضر 18 رشته مقطع دکتری نیز در این دانشگاه فعالیت دارد اضافه کرد: رشته هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دانشگاه آزاد علم آموزیست نه بنگاه فروش مدرک

رویکرد دانشگاه آزاد علم آموزیست نه بنگاه فروش مدرک