مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 09:502018-06-24فناوري

ویدئوی بن طلال از نخستین تجربه رانندگی دخترش در خیابان های جده


ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر عربستانی بامداد امروز یکشنبه یدئویی را از نخستین تجربه رانندگی دخترش در توییتر منتشر کرد.

- ریم بن طلال ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر عربستانی بامداد امروز یکشنبه یدئویی را از نخستین تجربه رانندگی دخترش در توییتر منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در نخستین ساعات اجرای دستور لغو ممنوعیت رانندگی زنان که برای اولین بار در تاریخ این کشور انجام شد ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر سعودی ویدئویی از خود و دخترش را منتشر کرد.

در این ویدئو بن طلال تنها یک دقیقه پس از اجرایی شدن حکم پادشاهی دخترش ریم را در اولین تجربه رانندگی در خیابان های جده همراهی می کند.

ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان روز 26 سپتامبر دستور لغو ممنوعیت رانندگی زنان را صادر کرد و این دستور از بامداد امروز (یکشنبه) 24 ژوئن جاری اجرایی شد.

از این لحظه به بعد، عربستان برای تغییر قوانین رانندگی، تاسیس مراکز آموزش رانندگی و صدور گواهینامه رانندگی برای کسانی که در آزمون های رانندگی قبول شوند، آماده می شود.

تصمیم لغو ممنوعیت رانندگی زنان رویدادی تاریخی در زندگی زنان عربستانی است زیرا تنها کشور در جهان بود که زنان حق رانندگی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئوی بن طلال از نخستین تجربه رانندگی دخترش در خیابان های جده

ویدئوی بن طلال از نخستین تجربه رانندگی دخترش در خیابان های جده