مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 08:562018-06-24حوادث

14 باند قاچاق در گلستان زمینگیر شدند/ کشف 8 تن مواد مخدر در گلستان


فرمانده انتظامی استان گلستان از زمینگیر شدن 14 باند قاچاق در سه ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی اکبر جاویدان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری با 14 باند اصلی و شبکه فعال در امر مواد مخدر برخورد زمینگیری کردیم و عناصر زیادی از باندهای قاچاق دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: استان گلستان در زمینه مواد مخدر یکی از استان های بینابینی در کشور است یعنی نه استان سفید محسوب می شویم نه استان قرمز و در سه ماهه نخست سال جاری در سطح استان گلستان بالغ بر 8 تن مواد مخدر را کشف کردیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان ابراز کرد: معضل مواد مخدر امروزه به عنوان یک معضل بسیار بزرگ و مهمی است که سلامت جامعه جهانی را مورد هدف قرار می دهد و موضوع مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم امروزه در بحث اعتیاد و هم در بحث مواد مخدر؛ جامعه درگیر این موضوع است و کشور ما هم در نوک پیکان مقابله و مبارزه با مواد مخدر است.

جاویدان خاطرنشان کرد: از نظر وضعیت امنیت اجتماعی، استان گلستان بر اساس میانگین کشوری نسبت به سایر استان ها از وضعیت مطلوب تری برخوردار است.

وی اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران در دنیا در امر مبارزه با مواد مخدر واقعا می درخشد و جامعه بین المللی بر این اقرار دارند که جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 باند قاچاق در گلستان زمینگیر شدند/ کشف 8 تن مواد مخدر در گلستان

14 باند قاچاق در گلستان زمینگیر شدند/ کشف 8 تن مواد مخدر در گلستان