مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 08:262018-06-24حوادث

نجات کارگر جوان از میان شعله های سرکش آتش


آتش سوزی دو دستگاه کانکس در کارگاه ساختمان نیمه ساخته با حضور به موقع آتش نشانان و نجات کارگر جوان به خیر گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، در پی اطلاع رسانی کارگران یک ساختمان در حال ساخت با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی کانکس های کارگری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 12:20 امروز نیرو های عملیات ایستگاه های 43، 43 و گروه امداد و نجات 18 را به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه در امیر آباد، شهرک والفجر اعزام کرد.

داود علیاری افسر آماده و رییس ایستگاه 125 در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک برج در حال احداث دیده می شد که در کارگاه ساختمان آن آتش سوزی رخ داده بود.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشاهده شد دو کانکس که محل استراحت کارگران بود بر روی هم نصب و دچار آتش سوزی شده بود و شعله های سرکش آتش از خروجی های آن به بیرون زبانه می کشید.

علیاری تصریح کرد: در این حادثه، یکی از کارگران که درون کانکس شعله ور و سوزان محبوس شده بود با فریاد، خود را به پنجره حفاظ دار کانکس رسانده و درخواست کمک می کرد.

وی گفت: آتش نشانان بی درنگ محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری لوله آبدهی تمام توان و سعی خود را برای نجات کارگر جوان به کار بستند و در نهایت موفق شدند وی را از درون کانکس شعله ور به بیرون منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کارگر جوان از میان شعله های سرکش آتش

نجات کارگر جوان از میان شعله های سرکش آتش