مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 06:352018-06-24سياسي

تعیین تکلیف دانشگاهها در طرح تحول تا سال آینده/تقویت ارتباط با فارغ التحصیلان


رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح برنامه های آینده دانشکده و سرانجام طرح رفورم آموزش پزشکی عمومی، گفت: یکی از مهمترین اهداف طرح اصلاح آموزش پزشکی تربیت یک پزشک عمومی جامعه نگر و فعال است.

- رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد تعیین تکلیف دانشگاهها در طرح تحول تا سال آینده/تقویت ارتباط با فارغ التحصیلان رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح برنامه های آینده دانشکده و سرانجام طرح رفورم آموزش پزشکی عمومی، گفت: یکی از مهمترین اهداف طرح اصلاح آموزش پزشکی تربیت یک پزشک عمومی جامعه نگر و فعال است.

متاسفانه در کشور ما هنوز وظایف و شرح کار یک پزشک عمومی به درستی تعریف نشده و کاری که امروز یک پزشک عمومی انجام می دهد، خارج از برنامه ای است که به عنوان یک پزشک خانواده یا پزشک منطقه روستایی تعریف شده است.

دکتر علی طبیبی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به تحصیل حدودا 6000 دانشجو در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اظهار کرد: این دانشجویان در مقاطع مختلف کارشناسی ارشد، دکترای عمومی ph.

d، فوق تخصصی، دستیاری و فلوشیپ در سطوح مختلف علوم پایه و علوم بالینی در یکی از بزرگ ترین دانشکده های پزشکی کشور تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف دانشگاهها در طرح تحول تا سال آینده/تقویت ارتباط با فارغ التحصیلان

تعیین تکلیف دانشگاهها در طرح تحول تا سال آینده/تقویت ارتباط با فارغ التحصیلان