مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 23:062018-06-23سياسي

فانتوم های ایران شکارچیان کشتی های جنگی دشمن در آب های خلیج فارس هستند


یک مجله تخصصی نظامی در گزارشی به تلاش های موثر ایران در حفظ و ارتقاء ناوگان فانتوم های خود و افزایش توان رزمی این جنگنده ها به ویژه جهت دفاع از قلمروی آبی ایران اشاره کرد.

- در این گزارش نوشت: بیشترین هواپیماهای جنگی نیروی هوایی ایران جنگنده های اف-4 دوره جنگ ویتنام هستند که امروزه نقش های متعددی را برای دفاع از ایران برعهده دارند.

این جنگنده های سنگین تر و سریعتر از دیگر هواپیماهای موجود این کشور می توانند از ارتفاع بالایی به نسبت جنگنده های رقیب خود چون اف-16 و اف-18 که توسط دشمنان بالقوه این کشور تهیه شده اند، عملیات خود را اجرا کرده و کماکان با نوین سازی بومی صورت گرفته تهدید قابل اعتباری به حساب بیایند.

*نقش رزمی قابل توجه فانتوم های ایران بر اساس این گزارش، درحالی که اف-4 به طور عمده برای برتری هوای طراحی شده و با توجه به اتکای نسبتا زیاد ایران به ناوگان جنگنده های اف-14 و میگ -29 و همچنین استفاده از موشک های سطح به هوا برای محافظت از قلمروی هوایی برابر هواپیماهای دشمن، هنوز  فانتوم های در خدمت ایران به طور فزاینده ای نقش رزمی ایفا می کنند.

این عملیات شامل حمله های متداول به اهداف زمینی است که علیه نیروهای داعش در عراق و همچنین ماموریت شکار کشتی در خلیج فارس نشان داده شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فانتوم های ایران شکارچیان کشتی های جنگی دشمن در آب های خلیج فارس هستند

فانتوم های ایران شکارچیان کشتی های جنگی دشمن در آب های خلیج فارس هستند