مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 22:362018-06-23حوادث

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک نفر که مبلغ 80 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم بیگی با اشاره به دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع شکایاتی مبنی بر این که فردی با پوشش بنگاه معاملاتی خودرو از 13 شهروند کلاهبرداری و متواری شده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به صدور دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری این کلاهبردار، افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام یک سری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند مخفیگاه این کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه بیان داشت: یک گروه مجرب از مأموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام شده و او را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: فرد دستگیرشده در بازجویی های پلیس به کلاهبرداری و برداشت مبلغ 80 میلیارد ریال از 13 نفر تحت پوشش خریدار خودرو اعتراف کرد.

معصوم بیگی در پایان از تحویل متهم به مراجع قضایی خبر داد و توصیه کرد: شهروندانی که قصد خرید خودرو دارند به بنگاه های معاملاتی مجاز مراجعه و از پرداخت کامل مبلغ خودرو قبل از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان